heidi baker
Spread the love

Heidi Baker draagt het lakeland (Todd Bentley) virus, ga niet naar Drachten want je kan er besmet weg komen en dat is niet zo best.

Tijdens een bijeenkomst met Trin gebeurde het volgende! Trin is de Nederlandse versie van Lakeland. Al zullen er genoeg mensen zijn die aandragen dat Trin al eerder opgericht was. Dit doet echter niets af aan het feit dat de voorgangers van Trin als één van de eerste Nederlanders naar Lakeland zijn gegaan om het vuur daarvandaan op te halen om het naar Nederland te brengen.

Dus al bestond Trin al eerder, ze streven hetzelfde doel na. Trin is onderdeel van het zogenaamde powerchristendom. Dit is een extreme versie van de Word of Faith leer. Als we eens kijken naar de Heaven on Earth conferenties dan is dat gewoon een kopie van Lakeland .

Tijdens het aankondigen van Heidi Baker slaakt voorganger Mattheus van der Steen vreemde klanken uit. Als daarna Heidi Baker spreekt wordt het nog gekker. De meest vreemde klanken komen spontaan uit haar mond. Ze kan geen gebed normaal uitspreken zonder gesis of gekreun of onverstaanbare klanken.

Ik lees nergens in de bijbel dat Jezus ons zo leert bidden. Verder roept ze maar of God Zijn engelen wil sturen. Ze ziet een verandering in de atmosfeer, iemand met ms wordt op dit moment genezen (zegt ze). Dit is het soort sprekers dat door Trin worden uitgenodigd. Allen die dit lezen en er toch heengaan zullen zich niet moeten inlaten met de manifestaties, en impartation door aanraking, howel het zo goed voelt is het misleiding van deze tijd, eenmaal besmet is er vrijwel geen weg terug. Dus wees voorzichtig en gewaarschuwd!

Bron

5 Reacties

  1. God doet wonderen . overal op aarde. op verschillende manieren. alleen de mensen zijn ongelovig geworden . onbereikbaar. egoistisch. egocentrisch. ongelovig. afvallig. duister. in het duister levend. doof en blind voor de waarheid. en denken dat God er niet meer is. of nooit heeft bestaan. of dood is. of er niet voor hen is. of niets meer doet. of niets meer kan doen. of niet alle macht heeft in de hemel en op aarde.

    maar geloof mij maar: god is er altijd eeuwig geweest en zal er eeuwig blijven ook. Hij heeft alle macht in hemel en op aarde. zijn plannen komen uit. wat wij er ook van denken of zeggen.

    Hij wil alle eer hebben. Hij is de Hoogste en de Grootste. wie zijn wij om tegen hem in te gaan?

    Laat God werken op zijn eigen manier en lees de bijbel: zijn discipelen, zijn leerlingen, zijn volgelingen, en ook wij de gelovigen zullen nog meer beleven en kunnen doen door de kracht van zijn heilige geest dan dat we ooit voor mogelijk hebben gehouden.

    Jezus heeft ons alles geleerd en in zijn voetsporen mogen wij de gelovigen dezelfde dingen doen als die jezus deed hier op aarde.

    Zijn geest wil in ons wonen en door ons heen werken.

    we mogen ons voor zijn geest openstellen. elke dag weer. door het geloof in jezus kunnen wij bergen verzetten, doden opwekken, zieken de handen opleggen en zij zullen genezen worden. dat staat in de bijbel en dat moeten we vasthouden.

    we moeten ons geloof vergroten en opbouwen. en dat kan ook door medechristenen heen.

    we hebben goede diensten nodig. goede voorgangers predikers, profeten, herders, leraars, dominees, pastors leiders. mensen die zich afhankelijk weten van de leiding en zalving van de heilige geest. en velen zijn een voorbeeld voor ons.

    laten we elkaar zegenen en vooruit helpen.

    wees niet bang voor de dingen die God gaat doen en kan doen. het gaat ons verstand ver te boven.

    hij maakt uit stof mensen. wie van ons kan dat?

    hij maakte een aarde planeten sterren het heelal. wie van ons kan dat?

    nee dat gaat ons verstand verre te boven maar door het geloof en door zijn kracht in ons kunnen wij ook heel veel dingen doen die we eerst niet konden.

    beste meneer of mevrouw die waarschuwt voor valse leer of valse profeten: heeft u ooit wel eens met mensen gesproken die vol zijn van de heilige geest en zich elke dag laten leiden door de geest? het zou uw leven en denken en handelen en uw geloof helemaal veranderen.

    wij denken vaak veel te klein over god. alsof wij god moeten sturen of hem leiding moeten geven of hem moeten beperken . maar als we dat los laten dan kan god grote dingen doen ook in nederland, drachten en overal.

    wees positief en laat kritiek en oordeel maar aan God zelf over. Hij redt zich er wel mee. dat lezen we immers ook in de bijbel.

    ik daag iedereen uit om toch eens naar grote conferenties te komen of eens naar een profeet van Jezus te luisteren. ja die zijn er vandaag de dag ook nog steeds hoor.

    en alles wat er in de bijbel gebeurde dat gebeurt vandaag de dag nog steeds want God veranderd niet en zijn beloften zijn ook voor nu en voor ons.

    wij mogen ook in vreemde talen/vreemde klanken spreken het spreken in tongen : dat is bijbels dat is GOd aanbidden, God bekend maken, GOd verhogen, tot GOd bidden in de geest. tegen de duivel en zijn demonen zeggen dat hij weg moet gaan in jezus naam, je geest afstemmen op de Heilige geest van GOd, openbaringen vragen aan GOd de vader over alles en iedereen, profeteren, God verhogen, jezelf verlagen, Hij moet wassen ik moet minder worden, het bidden in tongentaal is voor elke gelovige en mogen we ontvangen in geloof, en mogen we uitspreken in geloof, we mogen elkaar opbouwen ook door tongentaal en uitleg van de tongentaal, de een spreekt in vreemde talen en de ander legt het weer uit. het is misschien vreemd om mee te maken maar het is geweldig om God d.m.v. tongentaal te aanbidden.

    en het gaat er niet om hoe wij ons voelen want onze emoties zijn wisselend per dag of per situatie. het gaat alleen om de EER van GOD. ongeacht hoe wij ons voelen. we mogen hem prijzen juist als we ons niet goed voelen als we niet blij zijn als we het niet zien zitten als we tekort schieten in geloof of handelen of wandel. we mogen Zijn woord in geloof uitspreken naar GOd toe naar onszelf toe naar anderen toe. elkaar bemoedigen en opbouwen in het geloof. de gemeente versterken, opbouwen. ook door de gaven van de heilige geest. de heilige geest overtuigt ons van de weg de waarheid en het leven. van zonden en oordeel en gerechtigheid.

    en ja Jezus zendt ons uit om gevangen te bevrijden en te genezen in zijn naam tot eer van Zijn heilige naam. Demonen gaat weg als Jezus verschijnt. dat is heel indrukwekkend.

    meneer of mevrouw leest u nog eens de evangelien en het bijbelboek handelingen. daarin vindt u uw antwoorden.

    alleen farizeeers en schriftgeleerden houden niet van mensen die vol zijn van de Heilige Geest. net zoals ze niet van Jezus christus onze messias hebben gehouden. ze kruisigden hem. Maar hij stond op uit de dood en overwon alles en iedereen.

    die overwinningskracht is er vandaag de dag nog steeds. ook voor u en voor mij.

    komt allen

    ga naar jezus met uw vragen en moeilijkheden of twijfels of ongeloof

    alles wat er vandaag de dag gebeurd qua wonderen kunnen we toetsen aan de bijbel Gods woord.

    ik wens u allen Gods zegen toe.

    mvg

    Gerda Kensen te leeuwarden

    ps als mensen tot geloof komen, dichter naar jezus toe groeien en meer en meer geloof en een relatie met Hem krijgen hoe kan u dan zeggen dat het fout of duivels of misleiding is? laten we niet oordelen maar kijken naar de vruchten van de heilige geest. aan de vruchten herkent u de boom.

    mensen die met jezus leven worden vrij, vernieuwd, stabiel, genezen, vol van de Geest, vol geloof, opgebouwd, vol vertrouwen, evangeliseren, delen uit, krijgen vruchten en gaven van de geest, zijn op Jezus gericht en op anderen ipv op zichzelf. alles veranderd als jezus in da house is!!

    • Beste Gerda,

      Wij kennen de schrijver van de waarschuwing als een Geestvervulde broeder.

      Helaas oordeel je dus, door te suggereren dat dit geen Geestvervulde broeder zou zijn, terwijl je oproept om dat vooral niet te doen.

      Daarnaast zijn we het voor een groot deel met je reactie eens. God verandert mensen, en Hij doet dat vaak op een manier die wij niet begrijpen. Wij kennen de Heilige Geest, maar wij kennen ook de andere kant, en we zien bij TRIN en Heidi Baker dingen gebeuren die rechtstreeks uit het Hindoeïsme komen, maar daar kun je op onze site meer informatie over vinden.

      Wij geloven niet dat God zo klein is dat Hij namaak van het Hindoeïsme nodig heeft om mensen aan te raken en te genezen. Wel andersom, en dat zie je in de praktijk dus ook gebeuren.

      Gelukkig kennen wij veel mensen die vol zijn van de Geest en die zich dagelijks door de Heilige Geest laten leiden en die staan achter deze waarschuwing.

      Spreken in tongen is een gave van de Geest. De Geest geeft de gaven gelijk Hij wil (1 Corinthiërs 12:11), dus het is onbijbels om te stellen dat dit per definitie voor elke gelovige is. Dat is een dwaalleer. Maar we zijn het wel met je eens dat het fijn is als je deze gave hebt mogen ontvangen.

      Wij kennen de Evangelieën en daarin vinden we niet wat er bij Heidi Baker gebeurd. Wij kennen het Nieuwe Testament en ook de teksten waarin staat dat we in het laatst der dagen uitermate voorzichtig moeten zijn als het om nieuwe stromingen gaat. Er wordt letterlijk gewaarschuwd voor een grote opkomst van valse profeten en dwaalleraars. En zij zullen grote tekenen en wonderen doen! (2 Thessalonicenzen
      2:9; Openbaring 13:13, 14; Openbaring 16:14; Openbaring 19:20)

      Daarom: Toetst alles en behoudt het goede (1 Thessalonicenzen 5:21). En: Beproeft de geesten, of zij uit God zijn. (1 Johannes 4:1)

      • Ja maar eerst door de dwalingen zoals bij TRIN of GMF nu genoemd; zien we dat ze omgeleid worden door een ander Evangelie; een andere messias en een andere geest (Kundalinigeest) die de Heilige Geest word genoemd. En door deze geest werkt TRIN c.q. GMF. Tegenwoordig zit van der Steen nu ook bij de Nieuwe Apostolische Reformatie, welke nog altijd niet goed is voor de geestelijke gezondheid, maar wel voor de vrouwelijke ejaculatie. Gouden wolkjes die als een wind uit de persoon Bill Johnson uitkomen waar twee engeltjes boven de wolk zweven, die recht uit Bill Johnsons “Gloryhole” uitkomen. Ik zie dan in de kerk van Bill Johnson Heidi Baker weer een jongen van 12 jaar oud met de volle kracht demonen geimparteerd zien en ligt daar een uur te schreeuwen en te creperen van de geestelijke pijn die dat met zich teweeg heeft gebracht. Nou de Nieuwe Apostelische Reformatie is natuurlijk een dwaling, maar ook weer goed voor de vrouwelijke ejaculatie, maar dat ter zijde. Het punt bij Mattheus is, dat ze de achterdeur van een gekkenhuis open hebben laten staan.

  2. Kijk maar eens op de website http://falseteachers777.wordpress.com en je ziet een hele berg van die waarschuwingen over valse leraars. Matheus van der Steen s me er één en Ma Baker is een relatie met Christus breker. rebeah blijft nog steeds de 5de bruid van Satan, maar dan bij Van der Steen, die het christelijk equivalent is van Anton Szandor LeVey. En veel meer. Veel kijk en leesplezier.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.